Ceník

Posudky mimo řízení provádějí znalci na základě dohody s občanem nebo organizací. Odměna za poskytnuté služby je tedy obvykle určována dohodou mezi soudním znalcem a klientem (smluvní odměna), a to v závislosti na odborné a časové náročnosti poskytované služby. Soudní znalec není plátcem DPH, částka je tedy konečná. platba je prováděna vždy na základě vystavené faktury.

Odměna může být sjednána jako:

  • Odměna dle vyhlášky v řízení
    • Odměna dle vyhlášky  č. 37/1967 Sb., k provedení zákona o znalcích a tlumočnících, v platném znění  – při  zpracování posudku pro státní a správní instituce (soudy, Policie ČR, správní orgány a pod.)
  • Odměna hodinová mimo řízení
    • Celková odměna je násobkem sjednané hodinové sazby a  počtu hodin strávených znalcem při zpracování posudku. Hodinová sazba se obvykle pohybuje v  rozmezí od 600 Kč / hod. až 1 500 Kč/hod., v závislosti na druhu,  rychlosti a náročnosti posudku, a  také s  přihlédnutím k délce a  rozsahu spolupráce s klientem.
  • Pevně stanovená odměna mimo řízení
    • Odměna je stanovena pevnou částkou za vyřízení celé záležitosti bez ohledu na časovou náročnost a složitost posudku. Je to zejména u znaleckých posudků spojených s reklamací mobilů, tabletů, notebooků a obecně zařízení IT, kdy je účtována pevná dohodnutá částka (zpravidla od 700.- Kč.)
  • Konzultace
    • Konzultace prostřednictvím E-mail – prostudování dokumentace reklamace zejména ze servisu a navržení dalšího postupu – 300.- Kč na fakturu se 14 denní splatností.

Odměna je vždy přiměřená nárokům klienta a  její výše stanovena vzájemnou dohodou, která předchází samotnému zpracování znaleckého posudku. Platba je vždy prováděna fakturou.

  • Kancelář : Šumavská 31a („Pergola“), 602 00  Brno, kancelář č. P202
  • E-mail : jelinek@posudek.czposudek@posudek.czjelinek@pulsar.cz;
  • Mobil : +420 603 427 013
  • Kancelář : +420 532 091 071
  • kype : zdenek_jelinek
  • Facebook : jelinek@posudek.cz
  • ID – datová schránka : 2ppifpu

*Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele uvádí, že pokud by vznikl mezi prodávajícím a spotřebitelem spotřebitelský spor, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Věcně příslušným subjektem pro mimosoudní řešení takových spotřebitelských sporů je podle jmenovaného zákona Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>